joi, 19 august 2010

Am fost in vacaaaaanţăăăăă! Mai mult! Am fost la maaaaaaaaaaaareeeeee! Vai ce frumos a fost! Balaceala, balaceala, balaceala si balaceala. Si balaceala. In piscine si in mare. Cu colac si fara colac. Prin valuri sau pe sub apă. minunat!

Acum astept sa reinceapă grădiniţa, m-am cam săturat de vacanţă. Mami si cu tati trebuie sa lucreze ca sa poata cumpara bani cu care să cumpărăm diverse lucruri, iar eu...pe acasă, prin parc, pe la bunici si tot asa. Poate mergem la munte cu cortul putin, să treacă mai uşor vacanţa asta! Neee, exagerez, totuşi. E bună şi leneveala acasă. Mai gătim, ne smotocim, muzică etc. A, şi mi-am redescoperit tricicleta! Păcat că m-a speriat o tanti de la un magazin ca mi-o fură cineva. O lăsasem la intrare şi în timp ce plăteam la casă o tanti vânzătoare a început să îmi spună că cineva îmi fură bicicleta. De atunci nu mă mai indepărtez de ea, nici la 2 metri. Mami s-a cam supărat, vrea să meargă la magazin să le sperie pe vnzătoare spunându-le ca cineva le fură marfa...


uite ce bine a fost la mare! :-)

La mare in Bulgaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu