miercuri, 7 iulie 2010

Bunătăţi: Tiramisu cu fructe

V-a plăcut foarte mult tortul pe care l-am făcut de ziua mea şi şi de ziua lui Buni, aşa că vă scriu reţeta. Mergeţi la magazin şi cumpăraţi:

500 de grame de pişcoturi
600 de grame de mascarpone
185g zahăr
300 ml de frişcă + alte vreo 150 pentru ornarea tortului
800 de grame de căpşuni sau alte fructe - de ex fructe de pădure
 5 portocale
eventuasl şi banane

Dacă aveţi bani, cumpăraţi şi o carte cu prinţese sau chiar o prinţesă. Eu am încercat dar n-a vrut mami...

Acasă vă puneţi şorţul de bucătărie şi faceţi ca noi:

Am făcut un suc absolut delicios din sucul de la portocale amestecat în blender cu căpşunile. Când am făcut cu fructe de pădure a fost nevoie sa adăugăm şi zahăr. Am înmuiat rapid pişcoturile unul câte unul şi le-am pus pe marginile şi fundul unui vas. Apoi am amestecat mascarpone cu zahărul şi cu frişca bătută. şi am pus o treime din crema asta în vasul cu pişcoturi. Apoi am presărat fructe (căpşunile tăiate mărunt). Am adăugat o dată şi rondele de banane, a fost foarte gustos.

Apoi am mai înmuiat nişte pişcoturi şi am pus un strat din ele peste. Apoi iar cremă, fructe pişcoturi, tot aşa. Ornaţi.


Aşa-i că e simplu?

Poftă bună! Să mă chemaţi şi pe mine să gust când faceţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu