luni, 18 ianuarie 2010

Sonia


Am fost la Sibiu! La un botez şi la un hotel - două cuvinte noi pe care le-am învăţat :) Cu ocazia asta mi-am făcut prieteni noi - pe Sonia (bebele botezat), şi verişoarele ei, Mălina şi Catinca. Ne-am jucat, am dansat şi ne-am distrat. Sonia a avut un botez (bal) minunat!

Un comentariu:

  1. Nu pot să mulțumesc suficient serviciului de finanțare lemeridian și să-i anunț pe cât de recunoscător sunt pentru toată asistența oferită de dvs. și de personalul echipei dvs. și aștept cu nerăbdare să le recomand prietenilor și familiei în cazul în care au nevoie de consultanță sau asistență financiară. Împrumut de afaceri .Via Contact:. lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. Mențineți treaba excelentă.
    Mulțumesc, Busarakham.

    RăspundețiȘtergere