marți, 15 decembrie 2009

Pe mine mă cheamă Mara

Ieri am avut o mică dispută cu mami şi cu tati. Le-am spus că eu vreau să fiu Mara, aşa mă cheamă pe mine. Mi s-a spus că nu se poate asta, pe mine mă cheamă Ana, sau Anastasia. Pe tati îl cheamă Daniel şi aşa îl chema şi când era mic, chiar şi atunci când era bebe. Şi pe mami tot aşa. O cheamă Anca de când era bebe şi pâna acum.
Mi-a mai spus mami că dacă îmi place numele de Mara pot să îi spun unei păpuşi de-a mele aşa, eu m-am gândit că aş putea să îi spun aşa şi pisicuţei mele. Sau dacă voi avea o surioară putem să o botezăm Mara. Aşa că mi-a mai venit o idee salvatoare! Dacă voi avea o surioară, o voi numi Ina!!! Aşa, pe mine mă va chema ...MARA. (ca să mă înţelegeţi mai bine vă mai spun că eu am o prietenă pe care o cheamă Ina, iar ea are o surioară mai mare, care îmi este foarte dragă, pe care o cheamă Mara). Aşa că acum ştiu cum să fac să mă cheme şi pe mine tot Mara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu